Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 23:14 - Какво ни кара да повтаряме модела?
Автор: klasnata Категория: Други   
Прочетен: 1233 Коментари: 4 Гласове:
0



Навремето имах тетрадка, в която бях решила да си записвам всичко, което близките ми правеха спрямо мен и това ме дразнеше, за да не го прилагам един ден върху децата си. После станах небрежна към тези записки и тетрадката, естествено, някъде се запиля... Сега ми се ще да можеше да изникне отнякъде, както мистериозно изчезна. Но няма да е решение на проблемите. "Никога не казвай никога" ... Не исках мама да пуши, късах й цигарите. После аз пропуших и щерка ми също късаше моите. Е, поне вече съм ги отказала. Докогато издържа. Засега половин година. При ежедневната ми доза стрес, си е направо малко геройство. Не съм в позиция да съдя никого и вече съм решила твърдо, че няма да се кръстя или да почуквам под масата и да казвам :"Пази Боже...", защото всичко, на което съм се чудила, ядосала, възмутила и осъдила, ми е дошло до главата. Или почти всичко...Ценете живота си, здравето си, нервите си. Времето, което имате с близките си. Те не са даденост, а дар. Защо с чуждите сме по-щадящи и учтиви, отколкото с най-близките си хора...? Или поне при мен е така. За което искрено се презирам на моменти. Дано с доброто си отношение и обичта си все някак съм компенсирала грешките и пропуските си. Защото без хората, които ме обичат, съм нищо.



Тагове:   кара,   Какво,   модела,


Гласувай:
0



1. lelya - Е, след година и девет месеца пуша ...
15.01.2009 23:59
Е, след година и девет месеца пуша отново. За тетрадката знам един виц.
Млада снаха имала доста проблеми със свекърва си и решила всичко да си записва в една тетрадка. Минало време, родил и се син. Синът пораснал и нашата героиня на свой ред станала свекърва. Като се появили проблеми с нейната снаха се сетила за тетрадката и я отворила. Чела, чела и рекла "Ами да, права е била свекървата".
Отдавна не съдя никого. Не съм толкова праведна. Успех. Приятно ми е да чета блога ви.
цитирай
2. adiveil - В повечето случаи ние сами късаме ...
16.01.2009 00:06
В повечето случаи ние сами късаме своята тетрадка - лист по лист, спомен по спомен. Просто децата виждат по-ясно всичко, при тях няма самозалъгване. Няма я крачката назад - днес ми е нервно, полага ми се една цигара при това напрежение, ако и цигарите спра, какво друго ми остава и т.н. Като че ли умишлено притъпяваме сетивата си и усета си за добро и зло (поне когато ние го творим) с течение на времето. Не е нормално, но така се случва. И в повечето случаи дори не забелязваме това.
Хубав пост. Поздрави!
цитирай
3. klasnata - Към lelya
16.01.2009 14:39
Съгласна съм.)) Радвам се, че намина.)
цитирай
4. klasnata - Към adiveil
16.01.2009 14:41
За всяко нещо идва подходящият момент. Само трябва да внимаваме да не го пропуснем.)) Поздрав и за теб.)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: klasnata
Категория: Други
Прочетен: 43522
Постинги: 19
Коментари: 34
Гласове: 290
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930